REGULAMIN OPINII
Niniejszy regulamin określa zasady umieszczania i wykorzystywania opinii się na temat mojej działalności, moich produktów oraz usług, które pojawiają się na stronie internetowej www.germag.pl oraz w sklepie internetowym pod nazwą GerMag.
Administratorem strony i danych osobowych przekazywanych w jej ramach jest Grażyna Biegańska-Krawczyk, ul. św. Jerzego 1A, 50-518 Wrocław prowadząca działalność gospodarczą pod firmą GerMag – Grażyna Biegańska-Krawczyk, pod adresem Wrocław, 50-518, św. Jerzego 1A, NIP: 6080025518 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dbam o bezpieczeństwo danych osobowych oraz o prywatność Użytkownika Strony. Cieszę się, że odwiedziłeś moją Stronę.
Dokładam wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli.
Nie przewiduję możliwości automatycznego publikowania opinii na mojej stronie internetowej ani w sklepie www.germag.pl
Z prośbą o przekazanie opinii zazwyczaj zwracam się do moich klientów przez Newsletter bądź indywidualnie. Samodzielnie publikuję ją na stronie, jeśli takową otrzymam.
Opinie (w tym screeny) zbieram także od swoich klientów i użytkowników bezpłatnych treści, zwłaszcza przez serwis Instagram oraz Facebook.
Zbieram również wideo opinie. W ich przypadku tego typu opinii Kursanci / Uczestniczy dostają listę pytań. Nie mam jednak finalnego wpływu na to, co powiedzą w filmie.
W przypadku wideo opinii mogę zagwarantować, że pochodzą one wyłącznie od osób, z którymi bezpośrednio pracowałam (lub pracuję).
Jeśli opinia jest widoczna publicznie, np. w postaci komentarza pod postem lub oznaczenia na stories, udostępniam ją również publicznie.
Jeśli opinia jest wysłana przez prywatną wiadomość, wysyłam prośbę przez ten sam kanał komunikacji o możliwość użycia tej wiadomości lub jej fragmentu.
Nie wszystkie opinie, które otrzymuję, podlegają publikacji. We własnym zakresie decyduję, czy daną opinię chcę wykorzystać.
Zazwyczaj prośby o wystawienie opinii wysyłam na adres e-mail klienta, zdobyty przy zamówieniu, poprzez wiadomość prywatną na platformie Instagram lub Facebook – dokładam w ten sposób wszelkich starań, aby zapewnić, że opinia pochodzi od klienta, który korzystał z moich produktów / usług lub je nabył.
W przypadku opinii zbieranych poprzez Instagram nie oferuję takiej gwarancji, ponieważ nie weryfikuję, czy dana osoba rzeczywiście korzystała z moich ofert.
Gdyby okazało się, że mimo opisanego powyżej mechanizmu, uważasz jakąś opinię za niewiarygodną lub nieprawdziwą, lub uważasz, że użyłam jakiejś opinii bez Twojej zgody, napisz na kontakt@germag.pl. Rozpatrzę takie zgłoszenie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni i jeśli faktycznie doszło do nadużycia, usunę opinię z mojej strony internetowej.
Regulamin i proces zbierania opinii obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku. Część opinii widocznych na stronie pochodzi sprzed tego czasu.